Publikum i Hofhallen - Koronarestriksjoner

Postet av Thorleif Rustad den 15. Sep 2021

Seriekamper i Hofhallen er i gang ut over høsten.

Håndballgruppa har merket opp tribunen i henhold til retningslinjene, med en meters avstand og merket kryss der det ikke skal sittes. Hofhallens tribuner kan dermed ta imot 28 publikummere på håndballkamper.

Retningslinjer fra håndballforbundet: Veileder for kamper og arrangement | handball.no

Idrettens dag - Isak fikk pris

Postet av Thorleif Rustad den 7. Sep 2021

Søndag 5.september var det klart for Hof ILs årlige arrangement Idrettens dag. Her fikk våre idrettsgrupper vist frem sine aktiviteter som store og små fikk prøve.

Om lag 70 barn ble premiert for å ha deltatt på minst 5 aktiviteter.  Med foreldre og andre i tillegg var det nok nærmere 200 personer som hadde tatt turen til Hofhallen denne varme septembersøndagen.

Knut J. Johnsens idrettspris ble delt ut. I år var det langrennsgruppa som hadde nominert Isak Gurrik til prisen. Fra nominasjonen kan vi lese følgende:
"I år tildeles Knut Johnsens idrettspris en person som er født og oppvokst i bygda.  Idretten som etter hvert skulle vise seg å bli din idrett, har du vært med på siden du var 9-10 år. Du har aktivt vært med på treninger og er det fortsatt. Samlinger har det vært mange av opp gjennom årene; helge-samlinger rundt på østlandet og dag-samlinger i nærmiljøet. Renn, skikarusell, klubbmesterskap har du også deltatt i, klubbmester i 2018 og 2019. Etter hvert begynte du som hjelpetrener og trener i gruppa. Deltakelsen på Grasrottrenerkurs med Marit Bjørgen i Svarstad gav deg en god basiskunnskap i din rolle som trener. Det skal sies at det var stor stas for både deg og de andre som deltok, at det faktisk var Marit Bjørgen-Legenden, som dukket opp og holdt kurset akkurat den kvelden. Om de andre i gruppen er samme alder eller mange år yngre, det bryr deg ikke. Du snakker like godt med alle, i alle aldre og ser alle. Noen har nok sett opp til deg av de yngre deltakerne opp gjennom årene! Du er blid, motiverende og stiller alltid opp når du blir spurt om å delta eller lede, dersom det ikke er brøyting eller gårdsarbeid som er helt nødvendig! Som i dag da du leder barn trygt gjennom utprøving av rulleski. Takk Isak Gurrik, for din deltagelse på utallige treninger ute på ski og med joggesko, styrketrening og etter hvert som trener! Vi håper du kommer til å fortsette din deltagelse i Hof IL og langrennsgruppa også i årene som kommer"

- En meget fornøyd prisvinner, Isak Gurrik. Sammen med en like stolt bestefar, Arnulf Gurrik, som er Æresmedlem i Hof IL.

Idrettsmerkekomiteen var også på plass. ifølge Øyvind Brekke var 22 stk. som begynte på idrettsmerkeprøvene på søndag.

Hofløpet ble også arrangert. 52 deltakere stilte til start.
Resultatliste finner du her: Hofløpet (hof-il.no)

Ta idrettsmerket i høst

Postet av Thorleif Rustad den 13. Aug 2021

Rakk du ikke ta idrettsmerket i vår? Nå er vi i gang igjen.

Første merkedag blir mandag 16.august.

Vi er på plass på grusbanen ved Hofhallen mandagene utover høsten fra kl 1800-1930.

Vi ønsker oss flere merketakere. Verv en venn, møt opp og ta idrettsmerket!

Les mer om idrettsmerket:
Idrettsmerket (idrettsforbundet.no)

Ren bil og støtt Hof IL samtidig

Postet av Thorleif Rustad den 18. Mai 2021

Hof IL har inngått en samarbeidsavtale med firmaet BareVask som har satt opp vaskehall i Sundbyfoss. Når du bestiller et månedsabonnement på bilvask hos BareVask får Hof IL deler av beløpet.

Hvorfor abonnement hos BareVask?
I Hof finner du nærmeste vaskehall i Kaarbyveien 39 ved Fysen Kro og Hof Dyrebutikk.

• Bilvask både med og uten børster

• Fri bruk av maskinvask til fastpris 429,- /mnd.

• Ingen bindingstid

• Velg vaskeprogram fra gang til gang

• Abonnement gjelder alle Barevasks eksisterende og kommende vaskehaller

I samarbeid med BareVask vil Hof IL motta kr 100,- per nye abonnement som registrerer seg med vervekoden "HOFIL". I tillegg vil Barevask utbetale 5% av Hof IL-supporterens innbetaling - hver måned!

• Gå inn på www.barevask.no og trykk “abonner”, eller scan QR-koden lenger ned på denne siden.

• Legg inn dine opplysninger

• Legg inn vervekode “HOFIL”

• Betal med Vipps

• Vask så mye du vil og støtt HOF IL. Enklere blir det ikke!

Abonnement fra før? Logg inn på “Min side” og legg inn vervekode.

Barevask vil utbetale 5% av din innbetaling - hver måned!